Waarmee kunnen we u helpen?

Top 5 veelgestelde vragen

  • >

    Hartelijk dank voor uw feedback.


    Dank u voor uw feedback. U hebt aangegeven niet voldoende geholpen te zijn. Wilt u naar aanleiding van uw vraag dat wij contact met u opnemen? Vult u dan dit formulier in.

    Geef hieronder uw feedback op ons antwoord.

    Het formulier is niet correct of volledig ingevuld. Wilt u dit even nakijken?

  • > Ik ben mijn tankbon vergeten en wil graag een kopie-tankbon ontvangen.

    Bent u uw tankbon vergeten? Geen probleem. U kunt - 24 uur na uw tankbeurt - via dit formulier direct uw kopie-tankbon opvragen.


    TIP Wanneer u een volgende keer geen tankbon ontvangt kunt u eenvoudig op het tankstation bij een andere betaalautomaat een tankbon krijgen. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen, is uw bankpas bij een andere betaalautomaat op het tankstation invoeren, en direct weer uitnemen. Uw tankbon wordt dan op deze betaalautomaat geprint. U hebt hiervoor de tijd totdat iemand anders een transactie begint op de betaalautomaat waar u daarvoor getankt heeft.


    Hartelijk dank voor uw feedback.


    Dank u voor uw antwoord. U hebt aangegeven niet voldoende geholpen te zijn. Wilt u dat wij contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden?

    Ja: Vult u dan dit formulier in
    Nee: Wilt u hieronder feedback geven op ons antwoord?

    Het formulier is niet correct of volledig ingevuld. Wilt u dit even nakijken?

  • > Er is er een bedrag van 125 euro gereserveerd op mijn rekening.

    Als u tankt bij een onbemand tankstation in Nederland, reserveert uw bank een bedrag van € 125,- om de uiteindelijke betaling te garanderen. Uw bank blokkeert dit bedrag tijdelijk op uw rekening. Normaal gesproken geeft de bank dit bedrag direct na het beeindigen van de tankbeurt weer vrij.

    Storing betalingsverkeer
    Indien er een (korte) storing in het betalingsverkeer is, kan het voorkomen dat de reservering langer vast blijft staan. U ziet dat dan op uw online betalingsoverzicht, meestal aangeduid met een *. Dit kan enkele minuten duren, in sommige gevallen een paar dagen. Het kan ook zo zijn dat de reservering na het opnieuw laden van uw internetpagina weer verdwenen is, omdat uw betaling inmiddels op de juiste wijze is verwerkt.  Indien dit niet het geval is, adviseren wij u om contact op te nemen met uw bank. Alleen uw bank kan de reservering opheffen.

    Hieronder vindt u de directe link naar de contactgegevens van de bekende banken:
    ABN Amro Bank
    ING Bank
    Rabobank
    SNS Bank
    ASN Bank
    Friesland Bank
    Van Lanschot
    Regio Bank
    Triodos Bank


    Hartelijk dank voor uw feedback.


    Dank u voor uw antwoord. U hebt aangegeven niet voldoende geholpen te zijn. Wilt u dat wij contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden?

    Ja: Vult u dan dit formulier in
    Nee: Wilt u hieronder feedback geven op ons antwoord?

    Het formulier is niet correct of volledig ingevuld. Wilt u dit even nakijken?

  • > Ik heb een vraag over de korting op een actiedag (zoals de Slimme Donderdag Deal of openingsactie)

    Wij informeren u graag over de wijze waarop de actieprijs wordt berekend.

    De prijs die u betaalt aan de pomp is onze adviesprijs minus de korting.
    Bijvoorbeeld: wanneer onze adviesprijs per liter € 1,80 is, en wij geven op de actiedag 15 cent korting,
    dan betaalt u als pompprijs € 1,80 minus € 0,15 = €  1,65 per liter.

    De korting die u op een actiedag ontvangt vervangt de korting van de dag ervoor.
    Bijvoorbeeld: wanneer de korting de dag ervoor 12 cent is, dan tankt u op de actiedag met 3 cent extra korting t.o.v. de 12 cent korting die wij normaal gesproken geven.

    Wilt u weten wat onze adviesprijs vandaag is, klikt u dan hier.
    Wilt u weten wat de pompprijs van het tankstation bij u in de buurt is, klikt u dan hier.


    Hartelijk dank voor uw feedback.


    Dank u voor uw antwoord. U hebt aangegeven niet voldoende geholpen te zijn. Wilt u dat wij contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden?

    Ja: Vult u dan dit formulier in
    Nee: Wilt u hieronder feedback geven op ons antwoord?

    Het formulier is niet correct of volledig ingevuld. Wilt u dit even nakijken?

  • > Ik wil weten waar een Tango tankstation bij mij in de buurt is.

    Op onze website vindt u een overzicht van onze tankstations. Door uw adres of postcode in te voeren krijgt u een overzicht van de tankstations bij u in de buurt.

    Wilt u onderweg ook altijd het dichtstbijzijnde Tango tankstation vinden? Download dan onze app.


    Download de app nu voor iOS en Android

    Download in app store Playstore NL

     


    Hartelijk dank voor uw feedback.


    Dank u voor uw antwoord. U hebt aangegeven niet voldoende geholpen te zijn. Wilt u dat wij contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden?

    Ja: Vult u dan dit formulier in
    Nee: Wilt u hieronder feedback geven op ons antwoord?

    Het formulier is niet correct of volledig ingevuld. Wilt u dit even nakijken?

Of zoek in onze categorieën